Artan talepler ile gelişen evden eve taşıma sektörü her geçen yıl işlemleri hızlandırıp daha güvenli hale getiriyor. Ev taşıma işleminde en önemli iş eşyaların zarar görmeden taşınmasıdır. Bu da bu işi 5-6 senede bir yapan biz değil bu işi her gün yapan profesyoneller ile olur. Hal böyle olunca bir Mudanya evden eve nakliyat firmaları ile çalışmak için yapılması gerekenleri adım adım bilmek gerekiyor. İlk etapta çalışmayı istediğiniz nakliye firması ile telefonla ya da ofislerine giderek eviniz ile ilgili bilgileri verip bir fiyat teklifi alıyorsunuz. Alınan teklif kabul edildiği takdirde firma ekibinden bir eksper yönlendirerek eşyalarınızın değer tespitini yapıyor. Yapılan değer tespiti neticesinde taşınma sigortası teklifi yapılıyor. Taşınma sigortası isteğe bağlı olup yapılması önerilen bir uygulamadır.

Mudanya evden eve taşıma firmaları taşınma günü uzman ekip bir plan doğrultusunda hareket ederek önce koliye sığmayacak beyaz eşya ve mobilyalarınızı koruma ekipmanlarına sararak araca taşımaya başlıyor. Ekibin bir kısımda kolilenip paketlenecek eşyaları taşımak için hazır hale getiriyor. Hazırlanan eşyalar araca indirildikten sonra birbirlerine ve araca çarpmamak için ipler ile sabitlenerek istif ediliyor. İstif edilen eşyalar yeni adrese ulaştığında müşterinin isteği doğrultusunda montajları yapılarak eve yerleştiriliyor. Mudanya evden eve taşımacılık firmaları taşıma işlemi sonlandığında müşteriden eşyalarının kontrolünü yaparak onay verilmesi istenir. Onay veren müşteri taşıma sürecini tamamlar.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir